tirsdag den 6. december 2011

Bøde for julepynt. Nu!

Lad os så få indført et forbud mod de idioter, der mener at el-selskaberne lider nød og derfor skal støttes ekstra i december.
Send dog en bøde til de laverestående individer, der prakker befolkningen nisser, engle og alskens overjordisk lort på, og tænder sekstusinde pærer i deres grimme rensdyrstræk på taget af garagen, og holder den almindelige, uskyldige medborger vågen hele natten, fordi pisset skal lyse ind ad naboens (mit) vindue fireogtyvesyv.

Indrømmet. Jeg er Nåså'er. Jeg får fandeme glöggen galt i halsen, når jeg ser småbørnspædofile julemænd, og jeg hader gud-hjælpe-mig overnuttede engle, der helt unikt har fået trukket natkjolen uden på vingerne. 
Hvordan fanden gør de det, spør' jeg bare?

DONG og de andre anti-miljøaktivister sidder sikkert og klapper i deres små, brunkagesnavsede hænder fra den første Onslow trykker på kontakten den 1. november, til den underbemidlede endelig klapper hælene sammen og slukker en gang hen i foråret, når syrenerne springer ud. 
Hvis de overhovedet springer ud i den CO2-holdige luft.

  • Hvor meget kul er det tilladt at brænde af på én måned?
  • Kan man miste sin danske indfødsret, hvis man er amerikanerliderlig nok?

Hav en fortsat god helt almindelig beskidt-grå tirsdag.
---

Ingen kommentarer:

Send en kommentar